Často kladené otázky
VÝHODY NÁKUPU U NÁS
V prípade, ak u nás nakupujete prvý krát, môžete na svoj prvý nákup získať zľavu 5€ ak sa prihlasite k odberu noviniek.
U nás máte dopravu zadarmo pri každom nákupe nad 80€ cez kuriéra GLS s doručením na vašu adresu.
Pre všetkých zaregistrovaných užívateľov poskytujeme dodatočnú zľavu 2% z každého nákupu.
Samozrejme. Stačí ak nám napíšete vašu požiadavku na e-mail info@melgo.sk alebo zavoláte na číslo 0951 229 439. Osobne preferujeme v prípade technických záležitostí e-mail alebo chat, kde je možnosť zaslať fotku alebo video.
DORUČENIE TOVARU
Produkty, ktoré máme na sklade sú odosielané ihneď v prípade, že sme objednávku prijali do 15:00 v daný deň.
Produkty, ktoré sú dostupné ako „Skladom externe“ sú doručené do 3 pracovných dní od objednania.
Produkty, ktoré sú dostupné ako „Skladom do 3 dní“ sú doručené do 5 pracovných dní od objednania. Produkty v tejto dostupnosti sú ihneď po objednaní zaslané na objednávku dodávateľovi a tovar je následne priamo zaslaný k Vám v prípade, že bol tovar uhradený prevodom alebo platobou kartou.
V prípade, že ste vybrali spôsob platby kartou Visa, MasterCard, Google Pay, Apple Pay objednávku dostanete rýchlejšie, nakoľko je tovar zaslaný priamo k Vám.
Pri každom produkte je taktiež uvedený dátum, do kedy môžete mať tovar na svojej adrese, prípadne na výdajnom mieste.
Produkty, ktoré sú označené ako vypredane, nie je možné objednať cez e-shop priamo. Pri každom produkte je však kontaktný formulár, na ktorý nám môžete napísať a my pre Vás zistíme či tovar bude v najbližšej dobe dostupný.
Primárne zasielame objednávky spoločnosťou GLS priamo na vašu adresu, kde je 95% doručenie na druhý pracovný deň od odoslania.
Pri objednaní na výdajné miesto Packety je tovar doručený do 2 pracovných dní od odoslania objednávky.
V prípade, že nie ste na adrese v čase keď Vám bude kuriér doručovať balík, je možné sa s kuriérom dohodnúť aby Vám balík doručil na najbližšie výdajné miesto GLS výdajného miesta. Taktiež je možné dohodnúť iný deň doručenia.
Odporúčame si však doručenie naplánovať, prípadne objednať tovar dopredu a do poznámky k objednávke uviesť požadovaný deň doručenia – vrátane naskladnenia a prepravy.
Pri objednaní tovaru nad 40kg tovar zasielame individuálne po dohode, v prípade že tovar nie je zaslať
Po predchádzajúcej dohode s Vami môžeme tovar doviezť aj osobne.
PLATBA ZA OBJEDNÁVKU
Za objednávku je možné zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
- Kartou Visa/Mastercard
- Google Pay
- ApplePay
- Online bankovým prevodom
- Prevodom na náš účet
- Na dobierku pri prevzatí tovaru
Po vybratí spôsoby dopravy, platby a následnom potvrdení objednávky budete presmerovaný na českú platobnú bránu Comgate a po potvrdení platby je objednávka dokončená a my vybavíme vašu objednávku.
Samozrejme. Kuriéri sú vybavení platobnými terminálmy, a preto si môžete vybrať, či zaplatíte za objednávku kartou alebo v hotovosti.
V prípade, že nakupujete na IČO, môžete u nás zaplatiť aj zálohovou faktúrou, ktorá má splatnosť 14 dní. V prípade vybratia tohto spôsobu platby prosíme vybrať spôsob platby „prevodom“ a do poznámky uviesť že požadujete zaslať zálohovú faktúru.
Tovar odosielame vždy až po zaplatení objednávky.
REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU
Ak chcete reklamovať tovar, ktorý bol zakúpený u nás, môžete tak jednoducho vyplniť elektronický reklamačný formulár. Formulár nájdete po kliknutí na odkaz na spodnej časti e-shopu. Na základe čísla objednávky a vášho e-mailu tak môžete jednoducho vyplniť reklamačný formulár a zaslať tovar k nám.
Reklamácia tovaru trvá rôzne podľa závažnosti problému. Zvyčajne je reklamácia vybavená v priebehu do 14 dní.
V prípade odstúpenia od zmluvy v lehote do 14 dní môžete jednoducho vyplniť elektronický formulár na odstúpenie od zmluvy. Po doručení zásielky k nám je stav tovaru skontrolovaný, a v prípade že je všetko v poriadku, je platba vrátená na váš účet zvyčajne do 3 dní od doručenia tovaru.
Samozrejme. Po vyplnení reklamačného formulára alebo formulára na odstúpenie od zmluvy je možnosť objednania kuriéra na vašu adresu vo vami požadovaný deň. Teda kuriéra si viete naplánovať aj na viac dní dopredu.
Záleží od produktu, ktorého sa servis týka. Najlepšie ak nás kontaktujete vopred e-mailom s jasnou identifikáciou produktu, prípadne číslom objednávky a my Vám odpíšeme či je daný servis možný, prípadne odporučíme pre vás iný overený servis. Väčšinou servis záleží od dostupnosti náhradných dielov.
Servis na tovar, ktorý nebol zakúpený u nás bohužiaľ nerobíme.